Moda ciążowa nie musi być nudna. Jeansowa sukienka na chłodne lato.

Czasem lato bywa chłodne z czego w obecnym stanie jestem zadowolona. Nigdy nie wiedziałam co ubierać, gdy termometr pokazywał poniżej 20 stopni. Rano było chłodno, po południu temperatura rosła i było już ciepło, ale nie upalnie.

Jeansowa sukienka okazała się idealna na takie dni. Pod sukienkę ubrałam koszulę, by nie marznąć rankiem, a po południu można ją ściągnąć i cieszyć się ciepłym dniem bez męczenia się w ciepłej odzieży.

Na szczęście DENIM tego sezonu to najmodniejsza tkanina. Jeans wraca co roku jak bumerang, bo nie dość, że jest wygodny to można go łączyć z różnymi dodatkami otrzymując różne stylizacje.

Mnie udało się w second handzie upolować jeansową sukienkę zapinaną na suwak. Jeans jest z rozciągliwego materiału, więc idealnie sprawdza się będąc w ciąży.

Tegoroczna kolekcja wiosna/ lato 2015 domu mody Gucci.

Jeansowe sukienki gucci ss2015 Maggdaline, stylizacja ciążowaNo i moja propozycjastylizacja ciążowa, torebka listonoszka camel

baleriny clarksstylizacja ciążowa, sukienka jeansowa, sukienka denim, koszula atmospherestylizacja ciażowa, jeansowa sukienka, sukienka denimbalerinas: #Clarks dress: #secondhand bag: #Zara blouse: #Atmosphere #PRIMARK

A Wy z czym założylibyście taką sukienkę?

3 uwagi do wpisu “Moda ciążowa nie musi być nudna. Jeansowa sukienka na chłodne lato.

  1. Sukienka bardzo ładna, ale czy ona naprawdę jest ciążowa? Ja np. śmiem wątpić, czy bym się w nią wbiła, a nie jestem w ciąży 🙂 ogólnie z innej beczki, bardzo pozytywny blog, jeśli lubisz skórę, to zapraszam na oficjalny blog Carlo Monti http://carlomonti.com/category/blog/, może znajdziesz tam coś ciekawego 😉 dopiero zaczynamy go rozkręcać, ale mamy nadzieję, że uda nam się nawiązać stałe relacje.

    • Sukienka nie jest typowo ciążowa, ale jeans jest ze streczem co powoduje, że sukienka „rośnie” razem z brzuszkiem. Kupowanie typowych ciuchów ciążowych jak dla mnie nie ma sensu 🙂 Myślę, że też byś się w nią wbiła 🙂

  2. Pingback: Wrzesień to dobry czas na zmiany i powiew świeżości. Moda ciążowa czyli co ubierać, gdy powiększa się brzuszek. | Maggdaline- blog lifestylowy | blog parentingowy

Dodaj komentarz