Sesja ciążowa- dlaczego warto? 6 argumentów na TAK.

Od początku ciąży wiedziałam, że sesja ciążowa będzie obowiązkowa w trakcie tych 9 miesięcy. Od zawsze chciałam mieć pamiątkę zaokrąglonego brzuszka. To takie pierwsze zdjęcia do rodzinnego albumu i choć jeszcze nie wiemy do kogo Julian będzie podobny to jest już z nami uwieczniony.

W małżeństwie jak to w małżeństwie, każda ze stron ma czasem swoje racje i odmienne zdanie. Tak było również u nas. Mój mąż ciągle oszczędzający twierdził, że taka sesja to wyrzucone pieniądze, że przecież mamy sporo zdjęć z wycieczek, że może sam mi zrobić zdjęcia. Ciągłe argumenty przeciw… blee bleee bleee. Też tak miałyście?

Jako, że jestem osobą, która dąży do tego na czym jej zależy, nie odpuszczałam i drążyłam temat. Wybór fotografa był prosty. Nasz znajomy Hubert uwiecznił już nasz ślub i wesele więc nie wyobrażałam sobie, by ktoś inny miałby uwiecznić mój brzuszek z Julianem w środku. Umówiłam się na konkretny dzień i z niecierpliwością odliczałam dni. Od rana się szykowałam tworząc fryzurę i makijaż.

Chcąc nie chcąc mąż słysząc, że termin został ustalony nie miał wyjścia i wziął udział w sesji 🙂 Swoją drogą to urodzony model i przed aparatem czuje się jak ryba w wodzie. Podczas sesji dał z siebie wszystko i bardzo mu się podobało.

Zapytacie jak mój mąż, dlaczego warto zrobić taką sesję? Już Wam odpowiadam:

  1. Świetna pamiątka w rodzinnym albumie, ale i na ścianie w pokoju 🙂
  2. Miłe spędzone popołudnie
  3. Mimo dużego brzuszka kobieta może poczuć się atrakcyjnie
  4. Odświeżenie relacji z mężem (aż mi się przypomniała sesja ślubna pełna bliskości i czułości)
  5. Sposób na randkę
  6. Zdjęcia amatorskie nigdy nie będą się tak dobrze prezentować jak profesjonalne

I nie, nie ma wymówki, że za dużo przytyłam, że źle wyglądam. Poleca się zrobić sesję w 7 miesiącu- wtedy brzuszek wygląda najkorzystniej. U mnie był to początek 8 miesiąca. Zobaczcie co udało się wyczarować Hubertowi.ND7_8488[1]

belly photoshootingND7_8550[1]ND7_8435[1]ND7_8384[1]ND7_8263[1]ND7_8705[1]ND7_8670[1]

Skomentuj

